Бугарски Културен Клуб

Ве молиме пријавете (login) или зачленете се (register).

Пријавете се со корисничко име, лозинка и должина на сесија
Напредно пребарување  

Новости:

Автор Тема: Дебата меѓу Љубчо Георгиевски и Паско Кузман  (Прочитано 19487 пати)

ohrid1941

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 3174
    • Погледај го Профилот
Одг: Дебата меѓу Љубчо Георгиевски и Паско Кузман
« Одговори #30 на: Јуни 25, 2009, 11:32:44 »

Време, 25.06.2009
Уште една заедница декларирана како античка бара поголеми права
И Египќаните се чеда на Александар

:-)
Сочувана

Competent

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 3619
    • Погледај го Профилот
Одг: Дебата меѓу Љубчо Георгиевски и Паско Кузман
« Одговори #31 на: Јуни 25, 2009, 11:56:01 »

Непожелните Словени
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=4A4860074AC86E478D72702C10129FF8


Цитат
Имајќи предвид дека Владата работи на поставување на фигурата на Ванчо Михајлов (инаку докажан и потврден соработник на фашизмот за време на Втората светска војна и негатор на постоењето на македонската нација) во еден македонски музеј, нема да зачуди ако идејата дека Македонците не се со словенско потекло заврши со ванчомихајловистичкото тврдење дека тие се исти како Швајцарците - нација создадена од повеќе различни соседни нации.
Сочувана
Every cat, dog and skunk born in Macedonia is Macedonian.
But the whole world knows that the Slavs in Macedonia are Bulgarians.
People that don’t know or do not want to know who they are will perish !

ohrid1941

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 3174
    • Погледај го Профилот
Одг: Дебата меѓу Љубчо Георгиевски и Паско Кузман
« Одговори #32 на: Јуни 26, 2009, 12:18:49 »

Competent, линкот за жал не функционира. Ќе може ли да ја копираш целата статија?
Сочувана

ohrid1941

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 3174
    • Погледај го Профилот
Одг: Дебата меѓу Љубчо Георгиевски и Паско Кузман
« Одговори #33 на: Јуни 26, 2009, 12:15:09 »

Нова Македонија, 26.06.2009
Историјата е стара, а не е ново ни нашето себенегирање

„Историјата на македонскиот народ“, која деновиве, претставена како нова, беше изложена на силни критики поради јасно застапениот античкомакедонски момент, всушност е стара 10 месеци.
Сочувана

Йоан Граматик

  • Newbie
  • *
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 28
    • Погледај го Профилот
Одг: Дебата меѓу Љубчо Георгиевски и Паско Кузман
« Одговори #34 на: Јуни 27, 2009, 03:29:44 »

От целия дебат, най-много ми хареса онази част за цар Самуил. За малко Паско Кузман да каже че цар Самуил е български цар! ;D
А Георгиевски го разбирам че не спомена думите "българи" и "български". Още е рано това да се промовира пред широката общественост. Нека първо хората се убедят че нямат връзка с Александър и че не са антични. А последвалия вакуум ще бъде запълнен от фактите за българския произход на населението в РМ. Според мен това е идеята на Любчо Георгиевски.
Сочувана

Competent

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 3619
    • Погледај го Профилот
Одг: Дебата меѓу Љубчо Георгиевски и Паско Кузман
« Одговори #35 на: Јуни 27, 2009, 04:42:27 »

Георгиевски: Да спрем фалшифицирането на историята

http://www.dnesplus.bg/World.aspx?d=284338
Сочувана
Every cat, dog and skunk born in Macedonia is Macedonian.
But the whole world knows that the Slavs in Macedonia are Bulgarians.
People that don’t know or do not want to know who they are will perish !

ohrid1941

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 3174
    • Погледај го Профилот
Одг: Дебата меѓу Љубчо Георгиевски и Паско Кузман
« Одговори #36 на: Јуни 29, 2009, 03:09:54 »

Дневник, 29.06.2009
Интерву: Наде Проева, професор по историја на Универзитетот Св. Кирил и Методиј
По кајгана, ја двојат белката од жолчката

Невештото водење на разговорите за името доведе до разговори за именување на нацијата и на јазикот. Неукоста се гледа и од последниов "изум“ на сегашниве владини идеолози за одбрана на името: требало да се пронајдат антички корени за да се зачувало името!?, вели Наде Проева, професор по Историја на стариот Исток, Хелада (стара Грција), античка Македонија и Рим

По неодамнешната промоција на кусата верзија на тротомната историја на македонскиот народ, објавена од ИНИ, во јавноста се крена голема прашина. Имено во поглавјето „Македонија и Словените“, историчарот Митко Панов тврди дека дека „населувањето на Словените во Македонија не претставувало масовна колонизација со капацитет целосно да ја промени етничката констелација во Македонија“. Тоа е различно од она, што пред девет години го тврдеше неговиот татко Бранко Панов, во опширната верзија на Историјата, исто така, издание на ИНИ, дека: „Македонија била претворена во словенска земја“.

* Какво е вашето мислење за овој став на Митко Панов?

- Моето мислење е дека и овој, како и секој став треба да се докаже, во спротивно останува само тврдење. Имено тоа не е поткрепено со никакви аргументи туку со затскривање зад некакви, никаде неспомнати најнови историско-археолошки студии, за кои јас како магистер по античка археологија и како доктор по античка историја, признавам дека не сум чула нити сум ги видела во светските библиотеки во кои редовно истражувам. Потоа, авторот тврдеше дека имало нови археолошки наоди без да каже какви и каде се најдени. Овде морам да укажам дека во последно време кај нас им се дава преголемо значење на археолошките извори за утврдување на етничкото потекло. Со нив само се дополнува сликата што се добива со изучување на другите извори. Одговорот на прашањето како можело да се објават недокажани теории во една официјална публикација што треба да ја претстави не само нашата историја туку и нашата наука во светот е прост.

Тоа е така бидејќи кај нас се' уште се работи непрофесионално: научни трудови се објавуваат без рецензија и без редакција. Оправдувањата дека немало потреба од редакција, зашто ова била куса верзија на веќе објавената и редактирана тротомна Историја, се неприфатливи. Прво, авторите на двете изданија не се исти, а тоа значи дека има нови текстови што старата редакцијата воопшто не ги видела; второ, во старата редакција нема компетентен член за античка историја, што во сегашниов миг е најделикатна тема (делот за античкиот период е очајно лош со застарени толкувања и материјални грешки што не можат да поминат ни на испит за студенти). Затоа авторите можеле да си пишуваат што сакаат и да си ги промовираат своите лични ставови наместо да дадат јасен и прегледен приказ на нашата историја. Тоа, меѓу другото, се должи и на непотизмот што се' уште го има во нашево општество. Имено, се' додека децата на професорите „мора“ да бидат професори, на лекарите - лекари и сл., се' дотогаш ќе имаме мртви пациенти и мртви книги...

*Ставовите на историчарот Митко Панов јавноста ги стави во контекст на процесот на „антиквизација“ на земјата со преименување на патиштата, аеродромите, стадионите, поставувањето на споменици.

- Тоа е точно. Таквите ставови одлично кореспондираат со процесот на антикоманија, што кај нас погрешно е наречен антиквизација, иако авторот демантира. Во случајов, станува збор за однос на научниците кон актуелната политика, кој најблаго речено е конформистичка, и за жал е ист како и во минатиот режим, само насочен во обратен правец. Имено, научниците заземаат страна со неискажување на нивниот став, кога тоа не е во согласност со режимот, така и со отворено и јасно изјаснување. Првото се нарекува автоцензура и тоа преовладуваше во минатото, а второво е ставање во служба на политичарите, без оглед дали тоа се бара од нив или не, и не може поинаку да се дефинира освен како „интелектуална проституција“!

Со поддржување на антикоманијата, всушност свесно се создава клима за градење митови, при што се гради еден мит со цел „да се одбранело името“, како што, деновиве, конечно призна владиниот идеолог. Но, сведоци сме дека таквата стратегија не само што досега не даде резултат туку има и негативни одгласи, особено надвор од државата зошто времето на градење митови во светот одамна е поминато, освен овде на Балканов, каде се' уште митовите се во мода, поточно стил на однесување. Главни градители и промотори на ваквите митови и кај нас, како и секаде, се токму политичарите и интелектуалците (првите заради останување на власт, другите за себедокажување и за себепромоција како национални педагози, идеолози, мислители...).

*Според заговорниците на овој тренд, македонскиот народ во себе, освен другите, има потекло и од античките Македонци од времето на Филип и на Александар Македонски? Што мислите за ова теза? Дали таа одговара на фактите? Кој се' живеел на територијата на Република Македонија во текот на периодите?

- Етногенезата на секој народ е многу сложен процес за да може да се објасни во неколку реченици. Она што мора јасно да се каже е методолошкиот пристап во изучувањето на ова прашање. Имено, во минатиот систем се негираше дека има некаква врска меѓу античките и денешните Македонци додека пак сега, поради конјуктурност, се оди во друга крајност и се става знак на еднаквост меѓу нив. Се разбира дека ни едното ни другото не е точно затоа што нема чисти народи. Затоа што народите се создаваат со мешање и испреплетување на повеќе компоненти што се претопуваат. Затоа, тие компоненти не може да се бараат нити да се идентификуваат со нивниот првобитен лик зошто не се повеќе тоа што биле туку се преобразиле во нешто друго и поинакво. За да му биде јасно секому, тоа е исто како да се обидете да ја одделите жолчката од белката, откако ќе направите кајгана!. Тие што се обидуваат да го прават тоа, а за жал меѓу нив има и професионалци, покажуваат елементарно непознавање на процесот на етногенезата.

Одговорот на тоа кој се' живеел во Р. Македонија зависи од периодот: сигурно дека жителите во старото камено време не се истите со оние во античкиот период и од средновековието, а уште помалку со оние од последниве векови и поврзувањето на палеолитските луѓе со денешниве не само што е смешно и нарцисоидно (ние сме стари, односно најстари) туку е и опасно, зашто води кон фашизоидно однесување.

*Дали може да се утврди потеклото на еден народ и ако може, како се прави тоа?

- Се разбира дека може. Тоа се прави со интердисциплинарни истражувања засновани врз строги научни методи, а не од новокомпонирани историчари и лаици по мас-медиуми, како што се прави тоа кај нас! А уште поважно е тоа да биде без диктат од политиката, што е многу тешко да се избегне во општества какво што е нашево. Политичкиот диктат не мора да биде директно упатен до научниците, многу често политичарите креираат клима која што ги насочува изучувањата или, пак, наметнува теми кои од научна гледна точка не се толку важни, но затоа им се важни на политичарите, првенствено заради останување на власт. За жал, кај нас не само што нема доволен број стручњаци за ова прашање (за историја, епиграфика, ономастика, етнологија, археологија, антропологија и др., дури има и непокриени научни области, како што се палеографија, сфрагистика, хералдика, нумизматика и др.), туку нема никакви услови за работа. И кога една тема е конјуктурна и исполитизирана, како оваа со потеклото, со неа почнуваат да се „занимаваат“ квазинаучниците наместо квалитетно образован кадар.

* Дали докажувањето дека денешните Македонци имаат античко-македонски корења е најважен услов за да можеме да го одбраниме нашето име во спорот со Грција?

- Прво морам да ви кажам дека со автоматско преземање вести со искази на разноразни политичари и белосветски бирократи, новинарите погрешно го прикажуваат проблемот. Имено ние немаме никаков спор со името на нашата држава, зошто не е логично некој да има спор со своето сопствено име! Таков пример нема во целокупната човечка историја! Грција е таа што го оспорува нашето име зошто има проблем да се соочи со реалноста и со својата улога во Македонија во нејзината понова историја. И затоа новинарите, а исто така и политичарите, еднаш за секогаш треба да запрат со погрешното означување на овој проблем и треба да зборуваат за „грчко оспорување на нашето име“, а не за спор со Грција за нашето име. Второ - секој поединец и секој народ има право на име и никој не може тоа право да му го оспорува. Затоа дискусијата за овој измислен проблем- зашто не може да има проблем за нечие име - е беспредметна и јалова.

Затоа и не може да се најде решение! И не може да има решение за проблем што е измислен и апсурден! За жал, нашите политичари во почетокот настапија, не само со доза на страв и неверување дека може да се зачува името (а ако не веруваш во нешто не може ни да успееш), туку и неподготвени. Невештото водење на разговорите за името доведе до разговори за именување на нацијата и на јазикот. Неукоста се гледа и од последниов „изум“ на сегашниве владини идеолози за одбрана на името: требало да се пронајдат антички корени за да се зачувало името!?. Со други зборови сите луѓе на светов што се викаат Александар треба да докажат дека потекнуваат од античките Македонци за да си го задржат името! Во спротивно, ќе треба да си го сменат или да си стават некаква додавка: опашка назад, или рог напред. Да не е ступидно би било смешно!!! Браќа идеолози: правото на себеименување нема никаква врска со потеклото на името!. Ова многу убаво покажува дека борбата за името, за разлика од Грција, кај нас ја водат, некомпетентни лица.

*Како, на крајот на краиштата, се именуваат државите?

- Државите се именуваат според земјата, односно народот што живее во неа. Луѓето се тие што ги даваат имињата, или според физичките особености на земјата или според жителите во таа земја. Така на пр. Хелените (античките Грци), Македонија ја нарекувале Ематија - песоклива земја, а дури потоа, кога „сфатиле“ кој живее во неа, со името на народот, како што се викала и земјата и државата. Името Македонија, како географско, државно или административно-црковно го има во пишаните извори од античко време до денес, но како име на земјата, а со тоа и на населението во неа, повторно и постепено било оживеано од западноевропските патописци што доаѓале на Балканот и кои не можеле да замислат земјата на Александар да ја именуваат со друго име. Токму поради тоа славно и чесно име треба да се однесуваме достоинствено и да не се спуштаме на нивото на нашиот сосед, што беше осудено од европската јавност која со право денес не' осудува и нас.

Бранко Ѓорѓевски
Сочувана

ohrid1941

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 3174
    • Погледај го Профилот
Сочувана

disidente

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 5398
    • Погледај го Профилот
Одг: Дебата меѓу Љубчо Георгиевски и Паско Кузман
« Одговори #38 на: Јуни 30, 2009, 12:09:51 »

www.tribune-eu.com

ИНТЕЛЕКТУАЛНИТЕ АНГАЖМАНИ НА ЕКС-ПРЕМИЕРОТ КАКО АМБИЦИЈА ВО НАЈАВА
Не е важно за кого навива Паско, интересно е за кого ќе навива Георгиевски



На Љубчо Георгиевски, во споредба со неговите поранешни колги –политичарите – и сегашни вокациски конкуретни – интелектуалците, мора да му се признае едно: тој ретко ја пропушта(ше) можноста да го искаже сопственото мислење, независно од неговата јавна (или политичка) куретност. Иако, се разбира, нема ништо невообичаено во имањето мислење или став, сепак тоа раритетно поведение за овдешните прилики заслужува почит. Ако поради ништо друго тогаш барем заради оваа толку неподнослива аморфност на јавното мислење и дебатирање. Да не се ревносните репетитори на кабинетскиот памфлетизам продуциран во дворот на Никола величествениот, дума нема да се изусти на македонската јавна сцена.




Оттаму, совршено е разбирливо што во актуелниов момент Георгиевски неспорно го сврте јавното внимание кон себе трпејќи, овојпат, пофалби, од она образувано малцинство во државава, та дури и од оние коишто во него довчера гледа закана за завршената дебугаризација а неговото доаѓање на власт во 1998 година го беа крстиле како “цунами“ по Република Македонија. Односно јавните дејци коишто се уште не прифаќаат ниту пак имаат, засега, намера да го прифатат, ноторниот факт дека сегашната политичко-историска општествена креатура е само логична консеквенца на истата таква –македонистичка – конструкција (само со словенски предзнак) што тие ја бранеа од почетокот на братството и единството до денес (и ја спротивставуваа на Љубчовите гледишта), заборавајќи дека секоја научна-фантастична драма на крајот завршува како фарса.

Иако треба да бидеме начисто дека за Георгиевски никогаш не била туѓа желбата за дебатирање, промовирање на став, односно него од секогаш го красел инстинктот на активна контрибуција во тековните интелектуални процеси, сепак, дали Љубчовата јавна интелектуална ангажираност во последниот период, крунисана со последниот настап на А1 телевизија, е резултат само на умствените предизвици и вистинољубието или пак има фактор плус, којшто кај него секогаш треба да се дефинира како желба и за конкретно политичко ангажирање. Особено што полето на неговата дебата – името на државава – е императивен политички проблем од кој зависат многу политички кариери, а згора на тоа најавува, после неговото (какво-такво нужно) решавање и отворање на уште по сериозна и несомнено со внатрешни импликации дебата – околу идентитетот. Тема што, исто така, за Георгиевски не е непозната, напротив. Во тој контекст за нас е интересно како Георгиевски ќе се позиционира наспроти официјалната полит-историографска доктрина, македонизмот, и каде во тој простор ќе се лоцира. Во духот на таквите очекувања многу е извесно дека сегашните артикулации на Георгиевски се само негово авансирање во кредибилитетот на компетентен проследувач на социоисториските аспект на македонскиот национален идентитет, кредибилитет кој треба да го ефектуира во периодот на нивните конкретизирани политички импликации.

Секако од сегашните искази на Георгиевски, извесна е само неговата категоричност по однос на илузијата за тримилениумската (и фазла ако се смета и на Спасе неолитски) самобитност на македонската нација. Освен што само како своевиден мизансцен Љубчо навестува потенцијална теорија за суштествување на македонска нација од коминтерновскиот резолуција од 1934 година, без оглед на неговите кокетирања од типот дали Паско навива за Васили Македонецот, познат во историјата и како Васили бугароубиецот, или пак за Самоила, убиениот. Во секој случај неспорен е легитимитетот на погоре нотираната теза за македонскиот идентитет од 1934 година. Но, сигурно, уште понеспорен е и легитимитетот на теоријата дека една коминтерновска конструкција може да биде само ефемерен упад во еден процес на конзистентно антрополошко дефинирање на една заедница како етнос. Тоа значи дека колку што е логично за оние што ќе се самоспознаат како Македонци од 1934 година, во иста мера е логично за оние другите да останат доследни на сопствената самоспознајност за идентитет од пред 1934 година, односно, доследни на својата бугарска етничка определба. Колку и во денешниот контекст, окупиран од букефалистичкиот аутизам, овие две тези да изгледаат взаемно компатибилни и генерички единствени, неспорно е дека во периодот по завршувањето на оваа псевдо-националистичка еуфорија, кога букефализмот заедно со груевизмот ќе бидат изгонети од нашето ежедневие, ќе дојде до израз нивната различност, и ќе биде нужно нивно соодветно политичко менаџирање во насока на нивна комплементаризација во едно функционално единство на различностит.

Е сега, ако судиме според сегашните изјави на Георгиевски, останува нејасно за чии лидер тој лично аспирира: дали на Македонците од 1934 година или пак на Бугарите пред 1934 година. Едно е јасно: букефалистите, дефинитивно, не му се таргет група. Умен е тој знае дека тие се само ламентирани југословени...
« Последно менување: Јуни 30, 2009, 12:33:53 ohrid1941 »
Сочувана
Тодор Александров е БОГ , а "Спомените" на Ванче Михайлов се БИБЛИЯТА на нашата РЕЛИГИЯ !

ohrid1941

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 3174
    • Погледај го Профилот
Одг: Дебата меѓу Љубчо Георгиевски и Паско Кузман
« Одговори #39 на: Јуни 30, 2009, 12:28:55 »

Апропо палеолизмот што го споменува Наде Проева во интервјуто, сакам да споделам со вас една невообичаена мудрост која Вангел Божиновски ја искажа за време на една негова полноќна емисија на Македонското радио:

„Македонија е палеолитски оган околу кој се собира македонскиот народ.“

Go figure it out...  :-)
Сочувана

Гьорче

  • Newbie
  • *
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 11
    • Погледај го Профилот
Одг: Дебата меѓу Љубчо Георгиевски и Паско Кузман
« Одговори #40 на: Јуни 30, 2009, 01:26:59 »

www.tribune-eu.com
Е сега, ако судиме според сегашните изјави на Георгиевски, останува нејасно за чии лидер тој лично аспирира: дали на Македонците од 1934 година или пак на Бугарите пред 1934 година. Едно е јасно: букефалистите, дефинитивно, не му се таргет група. Умен е тој знае дека тие се само ламентирани југословени...
Многу е лесно да се наоѓаат маани. Ако е нејасно дали Георгиевски сака да го води она стадо од пред 1934, зошто тогаш некој од Трибјуна не се појави на А1 па нека си го понудат името и презимето и овчарството на стадото?

Љубчо Геогиевски си го заработил сопствениот кредибилитет и се што се каже или прочита од него има голема тежина. Во врска со „стадото„, ниту тој, ниту било кој може да одлучува за тоа во име на народот.
Сочувана

disidente

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 5398
    • Погледај го Профилот
Одг: Дебата меѓу Љубчо Георгиевски и Паско Кузман
« Одговори #41 на: Јуни 30, 2009, 04:22:27 »

   Гьорче,
погледай го и добро преслушай го ова клипче. Любчо и не е баш толку невин и наивен како што ти изгледа!

 Youtube:
Македонизмот е Криминал

« Последно менување: Јуни 30, 2009, 04:27:06 disidente »
Сочувана
Тодор Александров е БОГ , а "Спомените" на Ванче Михайлов се БИБЛИЯТА на нашата РЕЛИГИЯ !

Гьорче

  • Newbie
  • *
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 11
    • Погледај го Профилот
Одг: Дебата меѓу Љубчо Георгиевски и Паско Кузман
« Одговори #42 на: Јули 01, 2009, 10:58:49 »

   Гьорче,
погледай го и добро преслушай го ова клипче. Любчо и не е баш толку невин и наивен како што ти изгледа!

 Youtube:
Македонизмот е Криминал
Претпоставувам мислиш на она кога вели дека Љубчо нема мадиња.
Оној што го вели тоа се јавува преку телефон, анонимно, и кога го прашуваат од каде се јавува вели од Македонија. Шо мадиња ке беа тоа?
Секоја чест на човекот што се јави од Охрид  и беше мошне прецизен, мегутоа сосема друго е да си на фронтната линија во политичката борба. А освен тоа Љубчо е бележен многу одамна и токму факторот што го политички маргинализира е Бугарофилството или кажувањето на вистината.
Нам не ни требаат кучиња што ке лаат од страна, нам ни треба лидер што може да ги смени работите и да го поведе целиот народ. Лидерот го имаме, само му треба народ за да го следи.





Сочувана

disidente

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 5398
    • Погледај го Профилот
Одг: Дебата меѓу Љубчо Георгиевски и Паско Кузман
« Одговори #43 на: Јули 01, 2009, 11:35:04 »

  Гьорче,
со сета почит кон тебе и твоите ставови, но едно треба со сигурно да знаеш, го пишувам од лично искуство: Яс сум еден од првите бугари исчистени од него, а такви познавам стотици.
   Не гледай што пишува и што кажува, гледай што има РЕАЛНО направено за бугарштината во Македония.  Секогаш кога ке дадеше некаква "про бугарска" изява, веднаш следуваше нов чин на "сеченье" бугарски глави околу него. Не знам колку добро го познаваш, но ова е вистина и само ВИСТИНА !
Сочувана
Тодор Александров е БОГ , а "Спомените" на Ванче Михайлов се БИБЛИЯТА на нашата РЕЛИГИЯ !

Гьорче

  • Newbie
  • *
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 11
    • Погледај го Профилот
Одг: Дебата меѓу Љубчо Георгиевски и Паско Кузман
« Одговори #44 на: Јули 01, 2009, 12:07:29 »

гледай што има РЕАЛНО направено за бугарштината во Македония...
Што е лајтмотивот на овој разговор, Романтизам или Реализам?!?
Ако е романтизам, тогаш се сложувам со тебе. Љубчо не заслужува ниту една песна да се испее за него.
Во реал-политиката бугараштината ќе му донесе 5.000 гласови, максимум 50.000. А бога ми, бугарштината може и да го остави без глава.

Е, сега! Како ќе го победиме македонизамот без главата на Љубчо и со максимум 50,000 гласови?

Дали некој бил тргнан од него се кадровски одлуки и тоа воопшто не е релевантно во ваква дебата.



Сочувана