Бугарски Културен Клуб

Ве молиме пријавете (login) или зачленете се (register).

Пријавете се со корисничко име, лозинка и должина на сесија
Напредно пребарување  

Новости:

Автор Тема: Бугарски метеж низ македонските градови  (Прочитано 37579 пати)

Daskal

  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 1265
    • Погледај го Профилот
Одг: Бугарски метеж низ македонските градови
« Одговори #75 на: Октомври 08, 2010, 01:54:47 »

перверзно извртување на нештата ала „србо-комунистичко-хунзистички“ интелектуалец/новинар....

ЕДИТОРИЈАЛ

Патриотско возење

Ако ги користиш сите права што ти ги дава државата, треба да прифатиш дека имаш и обврски, кои значат почитување на законите во неа. Ова го пишува во учебникот за Општество за четврто одделение. Ама оваа лекција, изгледа, ја имаат пропуштено сопствениците на возилата со бугарски таблички - едноставно избегале од часот кога се предавала. Истите тие ги користат правата што им се даваат, меѓу кои и правото на штрајк за да го изразат незадоволството од високите цени за пререгистрација на своите возила, но не ги спомнуваат обврските што ги имаат кон државата.

Меѓу нив е и обврската до крајот на минатиот месец да земат македонски регистарски таблички. Од околу 40.000 вакви возила, колку што има во земјава, македонски таблички добија само една четвртина. За другите, освен високата цена за данок, акциза и царина, причина да не ги пререгистрираат возилата е и двојното државјанство на сопствениците со кое, сметаат, може да ги управуваат возилата.

Се повикуваат на бугарските пасоши и на бугарското државјанство и тврдат дека нема ништо незаконско во возењето автомобили со странски таблички. Ако им објасните дека со тоа ја кршат Истанбулската конвенција, со која едно возило со странски таблички само шест месеци може да се вози во друга држава, ќе ви кажат дека тие не се странци, туку дека само имаат двојно државјанство.

Иако Владата го донесе законот токму за да може бугарските возила да добијат македонски таблички, големите „патриоти“, кои попрво би се откажале од сопствениот народ отколку од странските таблички, не ја искористија таа можност. Наместо тоа, организираат протести и блокади на гранични премини, под покровителство на бугарски политички партии, кои отворено негираат се' што е македонско.

Ако им се високи цените за регистрација на возилата или за зелен картон, нека протестираат за нивно намалување. Тие се прескапи за сите граѓани на оваа држава и за тоа ќе добијат сечија поддршка. Но, законите мора да се почитуваат и овие наши сограѓани ќе мора да решат која е нивната матична држава на која ќе и' плаќаат давачки за користење на патиштата.
Валентина Ангеловска

http://bkks.org/forum/index.php?action=post;topic=245.60;num_replies=74
Сочувана
"Македония, а и други изстрадали народи са без никакво съмнение най-искрените поддръжници на идеята за обединена Европа."
Ванчо Михайлов (1896-1990) лидер на ВМРО, последната крупна фигура в историята на македонското освободително движение

ohrid1941

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 3174
    • Погледај го Профилот
Одг: Бугарски метеж низ македонските градови
« Одговори #76 на: Октомври 08, 2010, 04:02:47 »

Кој е виновен кога не се знае да се формулираат точни политички барања засновани на силни правни аргументи. Импровизациите секогаш оставаат простор да бидат разводнети со разни текстови. Се изнаслушавме за високите давачки, а од никого не слушнавме дека станува збор за дискриминација примерно. Никој правно не ја критикуваше Истанбулската конвенција.

Convention On Temporary Admission (Istanbul Convention)

http://www.likumi.lv/doc.php?id=19741&from=off

http://ec.europa.eu/world/agreements/prepareCreateTreatiesWorkspace/treatiesGeneralData.do?step=0&redirect=true&treatyId=533


Annex Concerning Means Of Transport

Article 9

1. Means of transport for commercial use shall be re-exported once the transport operations for which they were imported have been completed.

2. Means of transport for private use may remain in the territory of temporary admission for a period, continuous or not, of six months in every period of twelve months.

Забележка од истиот анекс: Article 1, (c) the term "private use" means: the transport exclusively for personal use by the person concerned excluding commercial use;


Значи треба да се најдат некои релевантни меѓународни конвенции, закони и стандарди на кои Истанбулската конвенција евентуално би противречела. Дури тогаш може да се формулира некаков ПРАВНО ИЗДРЖАН став по однос на проблемот со колите. Се друго е дневна политика за краткотрајна употреба.
« Последно менување: Октомври 08, 2010, 04:15:45 ohrid1941 »
Сочувана

ohrid1941

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 3174
    • Погледај го Профилот
Одг: Бугарски метеж низ македонските градови
« Одговори #77 на: Октомври 08, 2010, 05:10:05 »

World Customs Organization

The World Customs Organization (WCO) is an intergovernmental organization headquartered in Brussels, Belgium. With its worldwide membership, the WCO is recognized as the voice of the global customs community.

http://en.wikipedia.org/wiki/World_Customs_Organization

Membership: 177 custom administrations.

Instruments

3) ATA Convention and the Convention on Temporary Admission (Istanbul Convention). Both the ATA Convention and the Istanbul Convention are WCO instruments governing temporary admission of goods. The ATA system, which is integral to both Conventions, allows the free movement of goods across frontiers and their temporary admission into a customs territory with relief from duties and taxes. The goods are covered by a single document known as the ATA carnet that is secured by an international guarantee system.

List of World Customs Organization member states

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_World_Customs_Organization_member_states
Сочувана

gromovnikot

  • Newbie
  • *
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 20
    • Погледај го Профилот
Одг: Бугарски метеж низ македонските градови
« Одговори #78 на: Октомври 08, 2010, 05:27:41 »

   На сите ни е јасно дека проблемот не се возилата со странски регистарски таблички туку македонските б’лгари. На тоа укажува и фактот што и возила кои навистина повеќе од шест месеци во годината се надвор од Македонија не се пуштат да влезат во државата. Веќе јас имам евидентирано такви случаи што значи дека ги има повеќе. Од друга страна полицијата и царината не приложуват никакова евиденција за тоа колку време некоја кола е во Македонија. Тоа пак значи дека во внатрешноста полицаец не смее да те третира по истанбулската конвенција бидејки нема трхничка можност да провери колку време возилото е во Македонија. Тоа е исто како кога би те сопрел за брзо возенје а нема радар да го докаже тоа.Исто така не е јасно дали граничните служби можат да приложат валиден податок за времето на престој на спорните возила во Македонија. Сето ова  укажува дека службите не се спремни да постапуваат по истанбулската конвенција и дека практично делуват не законски. Затоа сметам дека ни е нужна сериозна правна заштита што ќе ни овозможи да се заштитиме во оној дел каде навистина сме во право. Затоа предлагам БККС и другите организации на македонските б’лгари да побараат од меродавните б’лгарарски органи да ни обезбедат бесплатна правна помош. Суштината би била секој загрозен по ова проблематика да може да се обрати веднаш до овластен адвокат за совет а доколку проблематиката е посериозна адвокатите да доаѓат на лице место особено  на трите гранични премини.
Сочувана

ohrid1941

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 3174
    • Погледај го Профилот
Одг: Бугарски метеж низ македонските градови
« Одговори #79 на: Октомври 08, 2010, 05:48:48 »

Се согласувам со претходниот коментар. Истанбулската конвенција одредува колку едно возило за приватна употреба може да престојува во дадена царинска зона. Затворањето на границите и присилувањето за пререгистрирање не се дел од Истанбулската конвенција и очигледно претставуваат нејзино нарушување, како и нарушување на други меѓународни конвенции и стандарди. Тоа секако е основа за реакција, како и селективноста и двојните стандарди во примената на фамозната царинска уредба, чиј текст никаде не може да се најде.

Во секој случај, сите овие работи треба точно и прецизно да се обработат од правен аспект пред да се преземат одредени чекори. Можеби треба да се анализира и Законот за возила:

http://biznis24.com.mk/pdf/Zakon_za_Vozila.pdf

Тоа што го гледам во моментов е:

чл. 5 ст. 3: Не може да се забрани, ограничи или одбие продажба, регистрација и користење на возила, системи, составни делови, самостојни технички единици и опрема, од аспект на нивната градба и функционирање кои се опфатени со овој
закон, доколку се исполнети таквите барања утврдени со овој закон.

Треба веројатно да се видат и чл. 26 (ст. 3 и ст. 6), како и чл. 28 ст. 2.
« Последно менување: Октомври 08, 2010, 06:03:28 ohrid1941 »
Сочувана

Competent

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 3619
    • Погледај го Профилот
Одг: Бугарски метеж низ македонските градови
« Одговори #80 на: Октомври 12, 2010, 11:49:05 »

МВнР изостави българите в Македония  :o

http://skat.bg/news.php?action=7&newsID=10605
Сочувана
Every cat, dog and skunk born in Macedonia is Macedonian.
But the whole world knows that the Slavs in Macedonia are Bulgarians.
People that don’t know or do not want to know who they are will perish !

Competent

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 3619
    • Погледај го Профилот
Одг: Бугарски метеж низ македонските градови
« Одговори #81 на: Октомври 14, 2010, 04:29:49 »

50 000 Macedonian Bulgarians Said to Be Targeted in FYROM
http://www.novinite.com/view_news.php?id=120844

Цитат
The FYROM government is cracking down on Macedonians holding Bulgarian citizenship, according to representatives of Bulgarian organizations in Macedonia.

The government in Skopje has confiscated 90 cars of Macedonian holders of Bulgarian passports, which are registered in Bulgaria, according to Petar Kolev, head of the Preobrazhenie ("Transformation") Movement, and Mitko Georgiev from the Most ("Bridge") Association, as cited by the Trud Daily.

"More and more people in Macedonia are realizing their Bulgarian roots and have Bulgarian passports. Their cars are with Bulgarian license plates. They pay the due taxes in Bulgaria. The Macedonian authorities want to make them abandon their Bulgarian registration and to pay duties on importing these cars because they damaged the Macedonian roads. These cost EUR 1000-3000," Georgiev told the Trud Daily.

In his words, the real goal of the FYROM government is a different one. Those who fail to register their cars in Macedonia will lose their Macedonian addresses, and will not be allowed to vote in Macedonia's general elections.

In September, the Bulgarian nationalist party VMRO-BND (not to be confused with the ruling party in Macedonia, VMRO-DPMNE, even though both claim descent from the Internal Macedonian and Thracian Revolutionary Organization VMORO founded in 1893) staged a protest against the "car" policies of the Macedonian government by placing barbed wire on the Bulgarian-Macedonian border as a symbolic gesture.

Сочувана
Every cat, dog and skunk born in Macedonia is Macedonian.
But the whole world knows that the Slavs in Macedonia are Bulgarians.
People that don’t know or do not want to know who they are will perish !

Корени

  • Hero Member
  • *****
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 1070
    • Погледај го Профилот
    • Корени
Одг: Бугарски метеж низ македонските градови
« Одговори #82 на: Ноември 09, 2010, 02:03:09 »

Бугарските возила се менуваат како чорапи http://utrinski.com.mk/?ItemID=DC8DFDA3C07BC44DA91F4E1EEDA5959E

Цитат
Незначителен е бројот на бугарските возила што извршиле пререгистрација во земјава. Иако рокот за пререгистрација истече во септември, сопствениците на бугарските автомобили се снаоѓаат и бараат свои канали како да ги избегнат казните за возење автомобил со странски таблички во земјава, повеќе од шест месеци, колку што дозволува законот. Познавачите велат дека најчесто, ако им е истечена важноста за престој, сопствениците на вакви автомобили одат во Софија, или во друг град, и таму го пререгистрираат автомобилот за 20 евра, со што добиваат нова табличка, или купуваат нов, па така на секои шест месеци.

Ово йе стандарт!  :)

А вече ще са и с гаранция. Свърши гаранцията, па си я върнеш и си вземеш нова, пак с гаранция :) Цивилиация :)

Цитат
Според нив, цената на автомобилите во овој период е сведена на најниско ниво и во земјава се продаваат возила со европска маржа. „Маржите се сведени на најниско ниво во последниве години и нема веќе простор за поголемо намалување. Сега и кај нас маржите се исти како и во европските земји. Тие се движат до 1.000 евра, но најчесто се и пониски. Проблемот е што стандардите што ги поставува ЕУ се многу високи. Не може ние од нив да побараме да ја променат серијата на производство и да им кажеме дека ние се' уште бараме возила со Еуро-2 стандард, и со еден до два ер-бека. Во ЕУ дополнителната опрема е задолжителна“, објаснува Зоран Василевски, директор на сервисниот центар на „Аутомакедонија“.

Аз на негово място бих затворил отсега. Февруари започват да излизат на пазара автомобили, произведени в Ловеч. Нова кола, евро стандарти и цена колкото сравително запазена на старо. Не го виждам при това  положение кой та ще купи нова кола, която не и произведена в България или Румъния. (то и тук авто вносителите са в паника)
« Последно менување: Ноември 09, 2010, 02:08:04 Подкрепа »
Сочувана

Илийца

  • Full Member
  • ***
  • Отсутен Отсутен
  • Пораки: 187
    • Погледај го Профилот
Одг: Бугарски метеж низ македонските градови
« Одговори #83 на: Ноември 09, 2010, 02:09:05 »

А пък и татковината (фатерланда ;) ) виждат по-често.
Добрата новина е и, че не дават бели пари на "владата" за черни македонистки простотии.