најголемиот „проблем“ во РМ...но видете ги коментарите
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=6581583C2EAC5142AB2D48484DB899DFБугарските коли останаа бугарски, МВР алармираЗа 60-ина дена истекува рокот за пререгистрирање на возилата со странски регистарски таблички
Александрија Стевковска
Се ситнат деновите што преостанаа за пререгистрација на увезените возила според стандардите Еуро 1. Рокот за исполнување на оваа обврска се брои на прсти, бидејќи истекува на 5 август. По истекот на дадените рокови, Министерството за внатрешни работи најавува акциски контроли и сите возила кај кои не се испочитувани законските одредби, односно се управуваат спротивно од Законот, ќе бидат одземени и предадени за натамошна царинска постапка.
Покрај тоа што се наѕира крајот на можноста да се увезат стари автомобили со стандардите Еуро 1, за 60-ина дена истекува и рокот за пререгистрирање на возилата со странски регистарски таблички, поради што МВР апелира до сопствениците дотогаш да си ги пререгистрираат возилата.
„Овој рок се однесува на оние возила што подолг период беа увезени и се возеа со странски таблички на територијата на Македонија“, прецизираат од МВР.
Овој апел тешко дека ќе стигне до оние на кои им е наменет, бидејќи досега интересот на граѓаните за регулирање на статусот на возилата и нивна легализација кај нас беше никаков. Увозниците на стари возила велат дека бугарските возила слободно се возат, без интенција да се легализираат, а дел од возилата што се увезоа во државава, дремат на плацовите и воопшто не се царинат. Причината за тоа лежела во неможноста да се исполнат бараните стандарди, но и поради давачките што треба да се платат за тоа, а се во висина на средствата платени за колата.
„Ако нешто не се смени во Правилникот за увоз и пререгистрација на стари возила, тие нема да се пререгистрираат, бидејќи стандардите што ги поседуваат тие се под пропишаните“, вели Љупчо Трајковски, увозник на стари возила.
Според него, од 50.000 бугарски возила во земјава, само 10.000 имаат можност да бидат пререгистрирани. „Околу 40.000 возила се' уште се ниту на небо ниту на земја, без регулиран престој во Македонија“, вели Трајковски.
Истекот на рокот за пререгистрација на возилата со стандардите Еуро 1, не го загрижува овој увозник.
„Ако се плати царина и возилото помине хомологација, нема да има проблем за негова пререгистрација“, вели Трајковски. За да се увезе возилото, треба да ги исполнува хомологациските услови. Царинската постапка се спроведува и давачките се плаќаат пред да се изврши техничкиот преглед. Доколку возилото не ги исполнува овие услови, увозникот не може да го регистрира возилото и се соочува со можноста за враќање во странство.
Граѓаните што секојдневно се движат низ улиците со своите автомобили со бугарски таблички велат дека немаат намера да земат македонски регистарски таблички, а ако навистина се реализира заканата на МВР за одземање на таквите возила, ќе ги изнесат возилата надвор од земјава и ќе почекаат 6 месеци за повторно да ги внесат.
Податоците од Царина покажуваат дека од почетокот на годинава, па до 12 јули, во земјава се увезени 30.000 половни автомобили, а нови само 4.116 автомобили. Ако се земе периодот од 13 март кога се намалија акцизите и царината, а и Владата ја зголеми границата за увоз на стари возила, па се' до 13 јули, во земјава влегле речиси 26.000 половни возила, а само 1.500 нови. Врвот е достигнат во јуни и во јули кога се влезени 10.000 стари возила. Лани за цела години биле увезени само 13.500 половни возила.
„Опел корса“ е на врвот на листата на најбаран стар автомобил.
Според увозниците, помалите, но и постарите автомобили што имаат зафатнина до 2.000 кубни сантиметри, а за кои не се плаќа акциза, имаат најпримамливи цени. А ако е и дизел, тогаш веднаш се наоѓа купувач, велат увозниците. Царината, односно буџетот се офајдил од наплатата на царина, ДДВ и акцизата со инкасирани околу 20 милиони евра од почетокот на годинава.
#
Статијата е прочитана 1896 пати.
Испрати коментар
Од: jovan
Датум: 29.07.2010 00:09:57
Dokolku nas graganin so Bugarski pasos zivee i RABOTI ovde po osnov na Makedonskoto drzavjanstvo, togas stransko vozilo ne smee da vozi ovde podolgo od rokot predviden za prijavuvanje za carinenje.Onie koj rabotat i ziveat vo Bugarija ovde mozat da vozat vozila kako turisti do 3 meseci, no ne podolgo od 6 meseci vo godinata. So Bugarskite vozila(a i site drugi stranski) moze mnogu lesno da se sredi ako se saka. Steta ovde da ni gi oraat patistata stranski vozila koj nisto ne plakaat ovde, a zgora na se poveketo i ne se osigurani i se potencijalna opasnost od pricinuvanje steta koja mozat da ja napravat a da nema od kade da se nadoknadi.
Од: Van4o
Датум: 29.07.2010 00:24:17
Olele, olele, pak losite bugarski...........tablicki:)) Ja maketa zemete se razsetajte malko po glavnata:)
Од: Bukefal XXL
Датум: 29.07.2010 02:03:10
Државата Ви даде брза и ефикасна постапка да ги увезете Вашите стари возила од некоја си Бугарија, членка на ЕУ и НАТО, а Вие не го правите тоа. Поголемиот дел од Вашите возила од ЕУ, како и возилата од САД, дури и не го исполнуваат нашиот стандард Bukefal XXL. Ако почекате уште малку, ќе можете да го купите нашиот прв Македонски автомобил, марка Bukefal тип XXL. Досега ќе беше во производство, но подконтракторите GM и Dodge закаснија со производството на мотор со антиматерија. Нема друго, ќе им го одземеме договорот. Нивните возила и така не се по нашиот автохтон стандард.
Од: pameten
Датум: 29.07.2010 05:52:28
Do tie koi shto me napagjat: Ako bev shpiun kje go sakav ovo od shto se plasham – podelbata i potoa unishtvanjeto na Makedonskiot narod. Gi razbiram Makedoncite so silni emocii. No mora da se misli. Jasno e zoshto po 1913 Grcite (pa i Srbite) izterale nashte od Makedonija i donesle kolonisti. No zoshto (ako TOGASH ne sme bile eden narod) Bugarite vo sostojba na totalen poraz pirfatile site begalci od Makedonija kako svoi? I kako vo Bugarija tie odma stanale pisateli, nauchnici, generali, politichari…? Kako se nivnite potomci denes “asimilirani”? Si gi pamtat prikaznite koi shto slushnale od baba i dedo, kje ti zapeat “Biljana platno beleshe”. E, ne ja znaat Makedonskata azbuka od 1944, i ne veruvat deka juzhno od Sofija nemalo Bugari poshto ne videle etnichka granica (edno selo Makedonsko, sosednoto Bugarsko). Ako gi prifatime takvi kakvi shto tie se, ima shansi tie da ne’ prifatat takvi kakvi (po se’ shto ni se sluchilo) nie sme. I kraj na cirkusite so tablichki i pasoshi.
Од: sasa
Датум: 29.07.2010 05:57:48
a sto se desavat so kolite od zapad koga ke go menat zakonod za ftorata klasa narod idat izbori i n ie ke mozeme da glasame togas ke sme privremeno vo ista klasa
Од: marjan
Датум: 29.07.2010 08:55:02
pricina zosto ne se preregistriraat vozilata so BG tablici ne e toa sto lugeto ne sakaat, tuku toa sto samo vo Mkd se plaka DDV na vozila za licna upotreba. toa e najgolemata stavka koja ja diga cenata pri preregistriranjeto. neka se osvesti vladata, ili ke ima strajkovi na lugeto koi vozat vozila so BG tablicki.
Од: Stojko
Датум: 29.07.2010 08:55:12
Ajdee, patriotiiiiiiiii!
Од: oskarmk
Датум: 29.07.2010 09:22:57
Ne e problemot vo lugeto sto vozat vozila so BG tabli, ne e problem vo zdravstvoto, obrazovanieto, sudstvoto, nevrabotenosta...>>>>>>... Vo sistemot e problemot...drzavata e problem.... pozdrav za site..
Од: 1234
Датум: 29.07.2010 09:28:07
I pak sme nie najpametni i najubavi , a bugarite se glupi i necisti , te mrsni , kakva paranoja koja trae kaj nas od 1918. Ve molam ,mislete malko so glava...


?? !!!!!!!!
Разбира се, дури и на форумите на web site-овите подржани от миленко неделкович имате и тема на кои стандардно се плука врз всичко БГ
http://koli.com.mk/forum_nov/showthread.php?t=313